Din bestilling er først bindende, når vi har bekræftet din ordre.

Kundeservice/Ofte stillede spørgsmål

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?
Velkommen til bikesport.dk, stedet hvor du finder kvalitetsvarer. Alle de varer du finder på vores site kan købes online her og nu. Klik på en vare du er interesseret i og vælg størrelse, farve eller anden metrix. Klik herefter på knappen 'Læg i kurven'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på sitet på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på indkøbsvognen i højre side. Hav venligst bank eller kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til.

Tilbage til toppen

 

Har I en butik ?
Ja du kan bestille online her på siden, eller kommer forbi vores forretning på Stenhusvej 60, 4300 Holbæk.

Tilbage til toppen

 

Kan jeg bestille online og hente varen i jeres forretning?
Ja det kan du sagtens. Du kan enten bestille på siden og få varen leveret direkte til din dør eller komme forbi og hente i forretningen. Vælg Click and Collect på bestillingssiden inden betaling.

Tilbage til toppen

 

Kan jeg ringe til jer?
Ja vores telefonnummer findes nederst på siden, men vi anbefaler at du sender os en mail istedet da vi pga travlhed i butikken desværre ikke altid kan besvare dit opkald .

Tilbage til toppen

 

Hvad skal jeg betale i fragt ?
Fragten er bestemt af den gældende takst hos GLS, Post Danmark & Danske Fragtmænd.

Tilbage til toppen

 

Kan i lægge pakken på et aftalt sted ?
Nej, idet vi sender gennem GLS og Post Danmark kan vi kun levere til din oplyste leveringsadresse.

Tilbage til toppen

 

Kan jeg ændre i min ordre?
Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

Tilbage til toppen

 

Varen jeg har købt er nu blevet sat ned. Får jeg differencen?
Heldigvis for vores kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder der allerede har købt en vare vi sætter prisen ned på..

Tilbage til toppen

 

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Vi tager imod følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron & Mastercard

Tilbage til toppen

 

Hvornår trækker I pengene?
Pengene trækkes først når ordren er afsendt.

Tilbage til toppen

 

Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?
Ordrer afsendes indenfor 1-5 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere bestillingstid. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-2 hverdage efter ordreafsendelse.

Alle varer sendes med GLS, Post Danmark eller Danske Fragtmænd.

Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder vi os ret til enten at sende ordren delvist eller samlet når bestillingsvarerne er på lager.

Alle varer leveres så længe lager haves.

NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Tilbage til toppen

 

Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?
Post Danmark lægger en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente pakken på dit lokale posthus.

Tilbage til toppen

 

Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?
Du er velkommen til at komme forbi forretningen og returnere eller bytte en vare, købskvittering skal medbringes.

Tilbage til toppen

 

Der er en mangel eller fejl på en vare?
Vi kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, bestillingsnummer og hvad der er galt med varen

Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven

Tilbage til toppen