KUNDESERVICE/OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

 

  • Har I en butik ?
    Du kan bestille online her på siden, eller komme forbi vores showroom på Springstrup 9, 4300 Holbæk.

  • Kan jeg bestille online og hente varen i jeres forretning?
    Ja det kan du sagtens. Du kan enten bestille på siden og få varen leveret direkte til din dør eller komme forbi og hente i showroomet. Vælg Click and Collect på bestillingssiden inden betaling.

  • Kan jeg ringe til jer?
    Ja vores telefonnummer findes nederst på siden.

  • Hvad skal jeg betale i fragt ?
    Fragten er bestemt af den gældende takst hos GLS, Post Danmark & Jet Pack.

  • Kan i lægge pakken på et aftalt sted ?
    Nej, idet vi sender gennem GLS og Post Danmark kan vi kun levere til din oplyste leveringsadresse.

  • Kan jeg ændre i min ordre?
    Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt efter bestilling, for at det skal kunne lade sig gøre.

  • Varen jeg har købt er nu blevet sat ned. Får jeg differencen?
    Heldigvis for vores kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder der allerede har købt en vare som efterfølgende sættes ned.

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
    Vi tager imod følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Mobilpay & Mastercard

  • Hvornår trækker I pengene?
    Pengene trækkes først når ordren er afsendt.

  • Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?
    Bestillinger afsendes indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere bestillingstid.

 

  • Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?
    Postnord/ GLS giver dig besked, og du kan så efterfølgende afhente pakken på i lokale pakkeshop.

 

  • Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?
    Du er velkommen til at komme forbi Showroomet og returnere eller bytte en vare, købskvittering skal medbringes.